TREBINJE – „Elektroprivreda Republike Srpske“ izmijenila je tražene uslove i produžila rok za dostavljanje ponuda na tender težak 8,7 miliona KM za reklamiranja ovog preduzeća na različitim manifestacijama i događajima.
Tenderska dokumentacija je izmijenjena nakon žalbe koju je podnijela jedna firma, a koju je ERS prihvatila.
Riječ je o tenderu za reklamiranje preduzeća na sportskim, kulturnim, humanitarnim i drugim manifestacijama i događajima, teškom 7,5 miliona KM bez PDV-a, koji je ERS raspisala 19. januara, a na koji je 15-ak dana kasnije uložena žalba.
Ponuđač se žalio na jedan od uslova koji se odnose na ocjenu tehničke i profesionalne sposobnosti, a koji je ERS prihvatila i produžila rok za dostavljanje ponuda.
Tako će zainteresovani ponuđači sada imati rok do 13. marta da podnesu prijave.
U Elektroprivredi RS nisu željeli da kažu koja se firma žalila.
Generalni direktor Luka Petrović je za CAPITAL rekao da ne zna detalje nabavke i uputio nas na direktora Direkcije za javne nabavke Vladana Šegrta koji je rekao da pošaljemo pitanja.
„Nemam sve detalje, ali svakako da očekuje da ćemo dobiti kvalifikovanog ponuđača koji će nam pomoći prilikom reklamiranja“, rekao je Petrović.
Podsjećamo, „Elektroprivreda RS“ da izdvoji čak 8,7 miliona KM za jednogodišnji ugovor za reklamiranje na sportskim, kulturnim, humanitarnim i drugim manifestacijama i događajima.
Na ovaj način ERS želi da poboljšala vidljivost svog brenda i unaprijedi kvalitet svog poslovanja.
Zadatak izabranog ponuđača, između ostalog, će biti razvoj web platforme koja će omogućiti zainteresovanim pravnim licima da se prijave za pružanje usluga reklamiranja.
U tenderu je navedeno i da u strategiji za tržišnu komunikaciju treba uzeti u obzir i potrebu da se identifikuje i uključi angažman poznatih ličnosti, koji su pozitivno percipirani u javnosti i čije će uključivanje u promotivnu kampanju imati pozitivan efekat na brend MH ERS.
Cilj je, kako se ističe, postići doseg objava od minimalno 500.000 osoba uz minimalno 5.000.000 prikaza osobama iz RS.