Svaki novi kilometar autoceste je bitan, nema mjesta za čekanje, vjerujem uz veću angažiranost da će se puno brže raditi, izjavio je za Oslobođenje Denis Lasić, v. d. direktora JP Autoceste Federacije BiH, koji je na ovu poziciju imenovan u utorak na sjednici federalne Vlade.
– Ovo nije nešto novo za mene. Ja sam, ono što se kaže, s obje noge tu. Znam trenutno stanje, znam da postoji prostor za mnogo jači angažman, za ubrzanje. S operativnom ekipom koju ću napraviti napast ćemo sve ključne točke, tipa na sjeveru, gdje je spojka preko RS-a prema Odžaku, na jugu Hercegovine završetak nekih dionica koje su dugo na čekanju, kazao je Lasić.
Pojasnio je da je bitno da se završe radovi što je moguće ranije prema sjeveru koridora, jer je tu velika frekvencija vozila, dolazi do svakodnevnog zagušenja i ima dosta nezgoda. Završetak izgradnje autoceste od Zenice preko Žepča do Doboja bi, istakao je Lasić, rasteretio sadašnji magistralni put M-17.
Podsjetimo, Vlada Federacije BiH dala je suglasnost Nadzornom odboru Autocesta FBiH za razrješenje dužnosti generalnog direktora ove tvrtke Elmedina Volodera (SDA), te prethodnu suglasnost NO za imenovanje dosadašnjeg ministra prometa i komunikacija FBiH Denisa Lasića (HDZBiH) za v. d. generalnog direktora JP Autoceste FBiH.
Trenutno je aktivno devet gradilišta sa gradnjom 60 kilometara na koridoru 5c. Predviđa se da sjeverni dio koridora bude završen do sredine 2026, da bi se moglo putovati autocestom A1 od Sarajeva do Save, a da se kompletna izgradnja koridora kroz Bosnu i Hercegovinu okonča do kraja 2028.