Autor: rtvbn.com | Foto: rtvbn.com

HET: Za 6 mjeseci promocije troše 750.000 KM

by fer_urednik

Kako bi poboljšali vidljivost svog brenda i unaprijedili poslovanje Hidroelektrana na Trebišnjici do kraja godine potrošiće 750 hiljada maraka na promociju!

HE Trebišnjica je u vlasništvu Elektroprivrede Republike Srpske stoga nije u potpunosti jasno zašto bi jedno javno preduzeće koje ima monopol na tržištu uopšte imalo potrebu za reklamiranjem ovog obima.

Samo dvije firme u BiH ispunjavaju uslove iz tenderske dokumentacije, jedna od njih bliska je vlasti u RS.

Hidroelektrane na Trebišnjici zadnji dan maja rapisale su tender za nabavku usluga promocije na sportskim događajima, kulturnim manifestacijama, simpozijima, kongresima, sajmovima, savjetovanjima, izdavanju publikacija i ostalim događajima od značaja u periodu do 31.12.2023. godine. Vrijednost tendera simbolična- 750.000 KM bez PDV-a!

Osim što je nevjerovatna činjenica da javno preduzeće koje apsolutno nema konkurencije na tržištu jer ima apsolutni monopol troši ovoliko novca na promociju.

Prema analizi portala Pratimo tendere ova nabavka je i rizična jer uslovi kvalifikacije u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na to da postoji mogućnost diskriminacije ponuđača.

U tenderskoj dokumentaciji traženo je da ponuđač mora da posjeduje Google Premier Partner značku za BiH najmanje 2 godine uzastopno.

Samo dvije firme iz BiH trenutno imaju status google partnera za 2023. godinu to su firma AD Kraft i Grape iz Banja Luke.

Povezane vijesti